sunday bloody sunday

Hur tråkiga kan söndagar vara??? inte händer det något inte kan man umås med nån alla e ju för bakis hehe.. inget e öppet.......tråk tråk tråk.. Tur att lilla suster e hemma o vaken lill cpt vaknade ju inte förän kl 15 idag för att jag total väckte henne då.....så vad har man gjort hela dagen då???? ingenting e för lat idag!! skäms på mig....neee har ialla fall tvättat o lagat mat så nu har man nya krafter ska städa resten av lägenheten o håller just nu på med söndags middagen=) gott gott neee ska väl sätta fart nu så jag kan lata mig resten av kvällen hahaha... har satt barnen karln o lilla syster i arbete nu så man slipper göra allt=) obey the female master of the house mooohahahahha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0